Trileno 2012.02.02. 11:18

Sajtos perec

Sajtos perec

Ez a sütemény a nagymamám és az anyukám egyik kedvenc süteménye. Kedveskedni akartam nekik, így hát gondoltam egyet és megsütöttem!
Összeállítani nagyon egyszerű, de kiszaggatni már egy kicsit pepecselősebb, de a végeredmény érdekében megéri ez a kis fáradozás.
Ez a sós sütemény is olyan, amit előre el lehet készíteni, mert nem szárad ki, napokig friss marad.

20 dkg vaj
25 dkg liszt
10 dkg reszelt sajt
kb. 1 dl tejföl
 

Összegyúrjuk, és annyi tejfölt teszünk bele, hogy a tészta jól összeálljon.
Pihenni hagyjuk. Kinyújtjuk, majd perec formával kiszaggatjuk.
Tojással megkenjük a tetejét, majd 180 fokon aranybarnára(kb 15-20 perc) sütjük.

 
Ha tetszik, süsd és edd meg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsz-ropsz.blog.hu/api/trackback/id/tr884050494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BJuli 2012.06.02. 11:55:24

Szia! Megkérdezhetem, honnan volt perecformád? Nagyon szépek lettek a perecek! :)

Trileno 2012.06.03. 10:48:36

@BJuli: Ős régi forma, de valószínűleg a piacon, vagy háztartási boltba(vasedény) lehet kapni. Majd én is nyitott szemmel járok és ha látok veszek neked.

BJuli 2012.06.03. 11:41:36

Köszi, de minden látogatónak veszel? :) Vigyázz, mert mindenkinek perecforma kell majd. :)
süti beállítások módosítása